VisualGPS: De nieuwste creatieve trends
Blijf op de hoogte van alle creatieve trends. Onze rapporten worden ondersteund door data en bevatten handzame inzichten die uw content en campagnes naar een hoger niveau zullen tillen. Zo maakt u echte impact bij uw klanten. Bekijk VisualGPS regelmatig omdat we constant bezig zijn met onderzoek naar de verwachtingen en gevoelens van klantenen hoe die invloed hebben op de beelden die de juiste snaar bij hen raken.
Het nieuwste
VisualGPS in de actualiteiten
U moet zorgvuldig nadenken over het gebruik van door AI gegenereerde beelden als u leunt op het vertrouwen van uw klanten. ›
Getty Images publiceerde hun meest recente VisualGPS rapport "Vertrouwen in het tijdperk van AI," waarin de perspectieven van meer dan 30.000 volwassenen in 25 countries van 2022 tot 2024 worden uitgelicht om inzichten te delen over het gebruik van door AI gegenereerde content in marketinguitingen. Uit het rapport bleek dat heel veel mensen behoefte hebben aan "authentieke content” en dat de definitie van “authenticiteit” van persoon tot persoon verschilt.
Onderzoek: 66% van de Australische mannen geloven dat mannelijkheid onder druk staat ›
Dit artikel belicht de complexe verschuiving in hoe mensen in Australië en Nieuw‑Zeeland mannelijkheid zien en ervaren, en suggereert dat visuele media dit veranderende landschap beter in kaart moet brengen.
Instagram vs de realiteit-Hoe bedrijven in de reissector Gen Z klanten voor zich kunnen winnen ›
Jacqueline Bourke, Senior Director of Creative EMEA bij Getty Images, verklaart de data van VisualGPS om te laten zien wat de impact van social media is op de reiscontent die wordt gemaakt in het VK en hoe marketeers zich moeten richten op de voorkeuren van Gen Z reizigers.