VisualGPS: De nieuwste creatieve trends

Blijf op de hoogte van alle creatieve trends. Onze rapporten worden ondersteund door data en bevatten handzame inzichten die uw content en campagnes naar een hoger niveau zullen tillen. Zo maakt u echte impact bij uw klanten. Bekijk VisualGPS regelmatig omdat we constant bezig zijn met onderzoek naar de verwachtingen en gevoelens van klanten en hoe die invloed hebben op de beelden die de juiste snaar bij hen raken.

Het nieuwste

Inheemse Alaskanen opnieuw in beeld brengen › Een authentieke en moderne weergave van de inheemse gemeenschap van Alaska is belangrijker dan ooit.
Ontmoet uw digitale tweeling › Conceptuele visuals kunnen helpen een nieuw beeld van de toekomst tot leven te brengen, waarin technologie de mensheid nabootst en de kloof tussen abstracte concepten en de mensheid overbrugt.
Retrofuturisme, nu › De opkomst van retrofuturisme weerspiegelt de behoefte van mensen om te leren van de ervaringen van eerdere generaties met technologische ontregelingen.
De A staat niet voor 'Alone': heroverweging van AAPI-representatie deze maand en daarna › Zorg ervoor dat in deze AAPI-maand de A niet staat voor "alone".
De teugels doorgeven: de volgende generatie ranchers › Voorbij de westerse stereotypen: een intiem portret van een ranchfamilie uit Georgia die al generaties lang bestaat.
Leven, Lachen, Ingelogd: vrouwen en persoonlijke technologie › Laten we realistisch zijn over de perceptie van vrouwen die technologie gebruiken.
Bekijk meer creatieve trends
Luxe reismomenten benadrukken met video › Jun 18, 2025 Nu luxe steeds alledaagser wordt, kunnen merken fotografische technieken, zoals nadruk, gebruiken om niet al te exclusief over te komen bij het uitbeelden van luxe reiservaringen.
Een avontuur maken van de reis › Jun 17, 2025 Reismerken kunnen de hedendaagse reiziger beter bereiken door de reis evenveel te benadrukken als de bestemming. De kalmte van een vliegreis, beelden van rijdende treinen en de rijkheid van een cruise-ervaring kunnen allemaal tot leven worden gebracht met behulp van video, dé manier om in te spelen op het verlangen van reizigers om van de reis te genieten.
Zwarte mannelijkheid opnieuw verbeeld. › Jun 11, 2025 Juneteenth, Vaderdag, Maand van de Geestelijke Gezondheid van Mannen en Pride: wat een geweldige tijd om een zwarte man te zijn. Maar zwarte mannelijkheid is geen monoliet. Tijdens deze visuele en culturele afrekening waarin we zwarte mannelijkheid willen heroveren en herdefiniëren, moeten we ruimte maken voor de meest realistische en dynamische weergave ervan. Hieronder vallen zwarte mannen die in harmonie zijn met hun emoties, zwarte mannen die hun rol als ouder serieus nemen en zwarte mannen die trots zijn op hun eigen zelfexpressie en op elkaar, ongeacht de verschillen.
Verken alle onderwerpen

VisualGPS in de actualiteiten