Dé creatieve trends
Scroll door de thema’s die de klanten van nu belangrijk vinden. Of het nu gaat om een concept dat lastig te visualiseren is of een thema dat relevant is voor uw klanten, we hebben de nieuwste trendrapporten voor uw verzameld zodat u naar deze informatie kunt handelen.
Content in de spotlight
Onze makers van over de hele wereld vangen concepten en visuele content die we in onze rapporten uitlichten. Zo gebruiken we data en inzichten om indrukwekkende foto’s en video’s te creëren die u helpen de verbinding te maken met klanten over de hele wereld. Bekijk onze nieuwste Content Spotlights om de research in actie te zien.
Content in de spotlight
Vanavond eten we pizza: Een nieuwe blik op vaderschap ›
Sep 12, 2024
Een fotoserie van Alexandra Grablewski waarin een moderne vader samen met zijn dochter en kleinzoon pizza's bakt. Deze serie haakt in op verschuivende genderrollen, de veranderende definitie van mannelijkheid en de betekenis van familiebanden in onze hedendaagse maatschappij.
Content in de spotlight
Het leven in Bem-Estar: Zelfzorg voor senioren ›
Aug 30, 2024
Een nieuwe blik op luxe reizen in de nieuwste shoot van Giselle Flissak. In het serene Petrópolis, Brazilië, worden oudere vrouwen in het zonnetje gezet die genieten van zowel ontspanning als actieve bezigheden, van yoga tot massages. Ontdek hoe wij echte representatie combineren met eersteklas ervaringen.
Content in de spotlight
The Depiction of Men: De Creative Content Awards ›
Aug 5, 2024
The Depiction of Men Awards worden georganiseerd om te beoordelen hoe modern, inclusief en divers de portretten van mannen zijn - met een focus op werk, vriendschappen, gemeenschap, zelfzorg en shopping - resulterend in content die authentiek, innovatief en fris is.
Creatieve videotrends
In deze aandachtseconomie heeft video constante groei laten zien, op de hoogte blijven van de laatste videotrends is dus essentieel. Deze videocontent spotlights tonen indrukwekkende videoclips die ervoor zorgen dat mensen langzamer voorbijscrollen.
Let's Talk Money: Financiële kennis voor Gen Alpha ›
Aug 27, 2024
Visuele oplossingen waarmee u Generatie Alpha kunt helpen zich te ontwikkelen tot volwassenen die goed met geld kunnen omgaan.
Investeren in een nieuwe toekomst ›
Jul 24, 2024
B2B merken in de financiële sector willen graag de toekomst in beeld brengen, maar investeerder hopen op een meer optimistische, transparante visie dan wat er nu te zien is in de video’s van merken.
Toon het dagelijks leven in video’s ›
Jul 12, 2024
Social media gebruikers zijn gefascineerd door de dagelijkse routines van anderen, maar merken zien dit soort video’s veelal over het hoofd.