Blijf op de hoogte van alle trends
Onze beeldexperts bestuderen onze eigen data, de trends in de reclamewereld en veranderingen in consumentengedrag. Vervolgens selecteren ze content dis is gebaseerd op deze inzichten. Met de grootste beeldbibliotheken ter wereld om uit te kiezen, kunnen ze het zich makkelijk veroorloven om kritisch te zijn.
Gecureerde videocollecties
Handgeselecteerde collecties
Wij helpen u het verhaal te vertellen
Vertel uw verhalen op een manier die past bij uw unieke en diverse publiek, met op maat gemaakte foto’s en video’s die verandering teweegbrengen, en het leven op een waarachtige, authentieke manier weerspiegelen.
Project #ShowUs
Deze beeldbank is uitsluitend gefotografeerd door vrouwen en non‑binaire fotografen—een samenwerking tussen Getty Images, Dove, en Girlgaze—die schoonheidsidealen doorbreekt door ons te tonen hoe we onszelf zien, niet hoe anderen ons zien.
De Disrupt Aging ‑collectie
Getty Images en AARP zetten zich met deze collectie foto’s en video’s in om ouderdom op een nieuwe en authentieke manier te verbeelden en vooroordelen te bevechten.
De BBC Kids‑collectie
We zijn een samenwerking aangegaan met de BBC om een alsmaar uitdijende beeldbibliotheek te kunnen maken die een goede weergave vormen van de levens van families en kinderen in het Verenigd Koninkrijk.
De Disability‑collectie:
We hebben samengewerkt met Verizon Media en de National Disability Leadership Alliance om een collectie beelden te creëren die stereotypes doorbreken en mensen met beperkingen op een meer authentieke manier in beeld brengen.
De Nosotros‑collectie
Een initiatief dat streeft naar betere representatie van de Latijns‑Amerikaanse/Hispaanse gemeenschap, met rijkgeschakeerde, zorgvuldig geselecteerde stills en video’s.