Nieuw Board maken
ENTERPRISE
Redactionele beelden

Around The Aisles In 60 Days

LONDON, ENGLAND - OCTOBER 10: Rushing to bag a bargain - shoppers hit the aisles as new research from Sainsbury’s reveals that Britain’s bargain hunters spend 64 days, and cover the distance of the equator, in their lifetime traipsing the aisles to bag the best deals with loo roll being one of the most sought after bargains. The research coincides with the national launch of Sainsbury’s Brand Match, due to hit UK stores Wednesday, 12th October 2011 on October 10, 2011 in London, England. (Photo by Gareth Cattermole/Getty Images for Sainsburys)
Around The Aisles In 60 Days
Dit beeld embedden

GEGEVENS

Beperkingen:
Neem voor gebruik voor alle commerciële of promotiedoeleinden contact op met uw lokale kantoor.
Credits:
Redactioneel nr.:
129029629
Collectie:
Getty Images Entertainment
Gemaakt op:
10 oktober 2011
Soort licentie:
Release-informatie:
Geen release. Meer informatie
Bron:
Getty Images Europe
Naam materiaal:
66808085