FASHION-FRANCE-SACAI

A model presents a creation for Japanese brand Sacai by designer Chitose Abe bearing the lines "Truth. It's more important now than ever," during the men's Fall/Winter 2018/2019 fashion show in Paris on January 20, 2018. Japanese brand Sacai used on their clothes slogans from the New York Times newspaper's "The Truth is Hard" advertising campaign agaisnt US President Donald Trump's attacks on the media. (Photo by FRANCOIS GUILLOT / AFP) (Photo by FRANCOIS GUILLOT/AFP via Getty Images)
A model presents a creation for Japanese brand Sacai by designer Chitose Abe bearing the lines "Truth. It's more important now than ever," during the men's Fall/Winter 2018/2019 fashion show in Paris on January 20, 2018. Japanese brand Sacai used on their clothes slogans from the New York Times newspaper's "The Truth is Hard" advertising campaign agaisnt US President Donald Trump's attacks on the media. (Photo by FRANCOIS GUILLOT / AFP) (Photo by FRANCOIS GUILLOT/AFP via Getty Images)
FASHION-FRANCE-SACAI
BEPERKT MATERIAAL
Dit beeld kunt u niet online licentiëren. Neem contact met ons op als u dit beeld wilt licentiëren.

GEGEVENS

Beperkingen:
Neem voor gebruik voor alle commerciële of promotiedoeleinden contact op met uw lokale kantoor. Volledige redactionele rechten in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Ierland, Italië, Spanje en Canada (behalve Québec). Beperkte redactionele rechten in andere delen van de wereld. Bel ons lokale kantoor voor meer informatie hierover.
Credits:
FRANCOIS GUILLOT / Contributor
Redactioneel nr.:
908251730
Collectie:
AFP
Gemaakt op:
20 januari 2018
Datum van uploaden:
Soort licentie:
Release-informatie:
Geen release. Meer informatie
Bron:
AFP
Barcode:
AFP
Naam materiaal:
AFP_XC572
Max. bestandsgrootte:
1854 x 1236 px (15,70 x 10,46 cm) - 300 dpi - 867 KB