National Gallery of Art : Nieuwsfoto's

National Gallery of Art

Credits: 
Chris Maddaloni / Contributor
UNITED STATES - FEBRUARY 8: First-grade students from the Capitol Hill Day school study Alexander Calder's mobiles in the National Gallery of Art. (Photo by Chris Maddaloni/CQ Roll Call)
Bijschrift:
UNITED STATES - FEBRUARY 8: First-grade students from the Capitol Hill Day school study Alexander Calder's mobiles in the National Gallery of Art. (Photo by Chris Maddaloni/CQ Roll Call)
Prijs berekenenWagentje bekijken
Gemaakt op:
8 februari 2013
Redactioneel nr.:
160972545
Beperkingen:
Neem voor gebruik voor alle commerciële of promotiedoeleinden contact op met uw lokale kantoor.
Soort licentie:
Rights managedRights managed-producten worden gelicentieerd met beperkingen op het gebruik, zoals beperkingen op grootte, plaatsing, gebruiksduur en geografische distributie. Er wordt u gevraagd informatie te verstrekken met betrekking tot het beoogde gebruik van het product om het bestek van de te verlenen gebruiksrechten te bepalen.
Collectie:
CQ-Roll Call Group
Max. bestandsgrootte:
3.232 x 2.132 px (34,21 x 22,56 cm) - 240 dpi - 4,33 MB
Release-informatie:
Geen release.Meer informatie
Bron:
CQ-Roll Call Group
Naam materiaal:
NationalGallery_03_020813.JPG

Trefwoorden

Op dit beeld rust copyright. Getty Images behoudt zich het recht voor om personen die dit beeld of deze clip zonder toestemming gebruiken gerechtelijk te vervolgen en schadevergoeding te eisen bij copyrightschendingen. De beschikbaarheid van dit beeld kan pas worden gegarandeerd op het moment van aankoop.
Firstgrade students from the Capitol Hill Day school study Alexander... Nieuwsfoto's 160972545Alexander Calder,Horizontaal,Kunst Cultuur en Vermaak,Museum,Sculptuur,Studerende,Toerisme,Verenigde Staten,Washington DCPhotographer Collection: CQ-Roll Call Group © 2013 CQ Roll CallUNITED STATES - FEBRUARY 8: First-grade students from the Capitol Hill Day school study Alexander Calder's mobiles in the National Gallery of Art. (Photo by Chris Maddaloni/CQ Roll Call)